Chargers Header
Forum Home News Media Vault Schedule Team Charger Girls Tickets Fan Zone Community En Espaņol Fantasy Football Pro Shop

Go Back   The Official San Diego Chargers Forum > Chargers Talk > Off Topic
Register FAQ Members List Mark Forums Read

View Poll Results: What's on my mind???
"Chop's warpaint > Paper bags, and is Alice Cooper approved" 3 5.56%
"Here is your cat crap sandwich" 4 7.41%
Will the LPTC ride again?....And will they be fueled by bacon? 3 5.56%
When should we permaban Gooey? 3 5.56%
dekk is master of the ponys 4 7.41%
Are we there yet, and is there any Bacon left??? 14 25.93%
This thread's still here??? 23 42.59%
Voters: 54. You may not vote on this poll

Closed Thread
 
Thread Tools Display Modes
  #23551  
Old 12-24-2012, 06:09 AM
chargertom's Avatar
chargertom chargertom is online now
Bandwagon Homer Moderator
 
Join Date: Oct 2004
Location: Richfield
Posts: 60,853
Default

Quote:
Originally Posted by joshie4 View Post
I know that one already. I'm a thinker not a doer and i end up thinking myself out of doing anything. I'm aiming to just go off my first thoughts from now on when i'm with her, see how that goes.
Good plan. Stop thinking so much, and start doing.

Mornin' everybody.

The jolly fat guy in the red suit comes tonite.
__________________
San Diego Super Chargers!
  #23552  
Old 12-24-2012, 07:12 AM
joshie4's Avatar
joshie4 joshie4 is online now
^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v^v
 
Join Date: Jan 2009
Location: Sydney(M'ville :P), AUSTRALIA
Posts: 10,698
Default

Quote:
Originally Posted by chargertom View Post
Good plan. Stop thinking so much, and start doing.

Mornin' everybody.

The jolly fat guy in the red suit comes tonite.
Had to think about that plan Great discussion yesterday to have before Christmas

Merry Christmas Everyone, down under time.

Went to midnight mass. Realised how different church in my suburb is compared to everywhere else. People give the readings in different languages. Have Islanders dancing down the aisle. Professional Opera singer. And our Priests end up wearing reindeer horns. Only time i go to church.

Saw(only saw) a girl i had a crush on back when i did all the Church stuff, confirmation and all that. It clicked that i have a thing for tall girls haha, always have.

All the presents already opened. Rest of the day; sleep, talk to Alana, wait for family to show up and probably end up with a whole lot of money, possibly some Parramatta memorabilia and eat a decent amount of food. I never eat a lot on Christmas.
__________________

Sig By BoltCola
  #23553  
Old 12-24-2012, 09:27 AM
guerro619's Avatar
guerro619 guerro619 is online now
Moderator of the Goo
 
Join Date: Jan 2007
Location: back in the 619
Posts: 43,349
Default

Quote:
Originally Posted by joshie4 View Post
She probably does. The things i say show i like her.

I don't want to do something to show how much i like her right before she goes away for 2 weeks.

Yes text, i never call so not gonna start now. Her last two bf's asked her out over text so it obviously doesn't matter to her. Shows i'm "thinking about her" right?

My whole idea after GC was to do it sometime in Jan so nothing has changed except me not getting her something for Christmas. Yeah i probably will regret that one but other than that everything is the same. Thought about it didn't know what to get her that wouldn't be too much.
Remember what she told you about texting???!!! Stop thinking yungin!!! Man up. Get her a present. Or make something for her. Stop thinking!!!
__________________
Quote:
Originally Posted by chargertom View Post
My neck doesn't get burned any more. It's permanently red.
  #23554  
Old 12-24-2012, 10:03 AM
chargertom's Avatar
chargertom chargertom is online now
Bandwagon Homer Moderator
 
Join Date: Oct 2004
Location: Richfield
Posts: 60,853
Default

Gonna be a white Christmas.

Been snowing all morning.
__________________
San Diego Super Chargers!
  #23555  
Old 12-24-2012, 10:34 AM
FutbolAmericano's Avatar
FutbolAmericano FutbolAmericano is offline
~
 
Join Date: Jan 2008
Location: Poway
Posts: 14,077
Default

I'm working today. Not sure how much real work I'll actually get done.
__________________
  #23556  
Old 12-24-2012, 11:09 AM
FutbolAmericano's Avatar
FutbolAmericano FutbolAmericano is offline
~
 
Join Date: Jan 2008
Location: Poway
Posts: 14,077
Default

I'm gonna make some Swamp Water (tm) at lunch time.

I have a sore throat. Ugh.
__________________
  #23557  
Old 12-24-2012, 11:12 AM
kiwibolt's Avatar
kiwibolt kiwibolt is offline
Hall of Famer
 
Join Date: Aug 2004
Location: the wool shed
Posts: 26,671
Default

Quote:
Originally Posted by FutbolAmericano View Post
I'm gonna make some Swamp Water (tm) at lunch time.

I have a sore throat. Ugh.
It works.... My whole family was sick the last couple weeks and a few times I kind of started to feel a bit funky. Made up a batch of the swamp juice each time and slammed it down. Never got sick. I make it and keep it at room temperature so I can drink it faster. LOL.

Want some fresh lemons? I'm heading down to Poway this afternoon for Christmas w/ the family at my sister's house (near Twin Peaks). Lemme know and I'll bring you a big bag of fresh lemons and drop 'em on your doorstep.
__________________
"The thing about quotes on the Internet is that there is no way to validate their authenticity." ~~Abraham Lincoln
  #23558  
Old 12-24-2012, 11:14 AM
kiwibolt's Avatar
kiwibolt kiwibolt is offline
Hall of Famer
 
Join Date: Aug 2004
Location: the wool shed
Posts: 26,671
Default

Quote:
Originally Posted by guerro619 View Post
Remember what she told you about texting???!!! Stop thinking yungin!!! Man up. Get her a present. Or make something for her. Stop thinking!!!
+1 brazillion.

For Christmas, I'm hoping Santa brought you some guts.
__________________
"The thing about quotes on the Internet is that there is no way to validate their authenticity." ~~Abraham Lincoln
  #23559  
Old 12-24-2012, 11:19 AM
FutbolAmericano's Avatar
FutbolAmericano FutbolAmericano is offline
~
 
Join Date: Jan 2008
Location: Poway
Posts: 14,077
Default

Quote:
Originally Posted by kiwibolt View Post
It works.... My whole family was sick the last couple weeks and a few times I kind of started to feel a bit funky. Made up a batch of the swamp juice each time and slammed it down. Never got sick. I make it and keep it at room temperature so I can drink it faster. LOL.

Want some fresh lemons? I'm heading down to Poway this afternoon for Christmas w/ the family at my sister's house (near Twin Peaks). Lemme know and I'll bring you a big bag of fresh lemons and drop 'em on your doorstep.
My wife asked me to get lemons for one of her Colombian Christmas recipes.

BTW, I almost never get sick, so this is rare. I'm gonna chug some citrus at lunch time.

Totally cool of you to offer lemons. I'll PM you my address.
__________________
  #23560  
Old 12-24-2012, 11:20 AM
kiwibolt's Avatar
kiwibolt kiwibolt is offline
Hall of Famer
 
Join Date: Aug 2004
Location: the wool shed
Posts: 26,671
Default

Quote:
Originally Posted by FutbolAmericano View Post
My wife asked me to get lemons for one of her Colombian Christmas recipes.

BTW, I almost never get sick, so this is rare. I'm gonna chug some citrus at lunch time.

Totally cool of you to offer lemons. I'll PM you my address.
Want a 5 gallon bucket worth of lemons or just a grocery store sized bag?

Tree is dripping w fruit right now, so if you want 'em, a big bucket worth ain't a hassle at all. I am gonna pick another bucket worth to take to my sister.
__________________
"The thing about quotes on the Internet is that there is no way to validate their authenticity." ~~Abraham Lincoln
Closed Thread

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -7. The time now is 06:18 PM.


© 2012 San Diego Chargers. All Rights Reserved.